dilluns, 28 de maig del 2012

CONCLUSIONS FINALS I ACOMIADAMENT

"Dímelo y lo olvidaré; Muéstramelo y lo recordaré; Involúcrame y lo entenderé"

Confucio Filósofo chino (551 AC-478 AC)

             Aquí arriba el final del meu Pràcticum II de Psicopedagogia i el procés que mesos enrere vam encetar tots junts. Tal com  deia Confucio sento que: "M'ho explicaren i ho vaig oblidar, m'ho mostraren i ho vaig veure, amb la qual cosa ho entengué i ho recordi. Ho vaig fer, ho vaig sentir i ho vaig aprendre".  Aquesta frase de Confucio és aplicable a tot el meu període de pràctiques i procés d'aprenentatge que he viscut durant aquest temps. És ben cert que tots i cadascú de nosaltres ens hem esforçat al llarg d'aquestos dies, entre tots hem intentat fer les coses el millor possible, hem pogut gaudir d'unes experiències inoblidables en els nostres centres de pràctiques, hem conegut persones que han significat molt en les nostres vides, hem pogut aprendre uns dels altres, compartir idees, pensaments, sensacions, emocions i a més hem pogut reflexionar entre tots. Hem aconseguit arribar a un aprenentatge molt profitós i molt enriquidor.




De cada experiència que hem pogut compartir a través dels nostres blocs hem pogut traure aspectes positius, tant per l'àmbit personal com l'àmbit professional. Per part dels companys, companyes, col·laboradors dels blocs, el nostre tutor, la meva tutora de pràctiques m'emporto opinions, vivències, experiències, punts de vista que han enriquit els meus coneixements tant a nivell acadèmic com personal. Dono les gràcies a tota la gent que ha estat al meu costat al llarg de totes les pràctiques! Gràcies per fer de cada experiència virtual moments únics i irrepetibles!

Que us vagi bé a tots en tots els àmbits de la vostra vida! No hem de rendir-nos mai, hem de tirar endavant! La nostra tasca com a psicopedagogs és una tasca molt enriquidora i hem de gaudir del nostre treball.




FINS AVIAT!!!!!!

2 comentaris:

  1. El contingut del blog està molt bé, també els enllaços a pàgines complementàries sobre la temàtica que desenvolupes d'atenció a la diversitat en secundària.

    Tal vegada les entrades podien estar fetes de forma separada així t'ahgués permés etiquetar-les adequadament i a l'arxiu es podrien localitzar millor.

    Dit això la seva lectura reflecteix perfectament el treball realitzat durant les pràctiques i les diferents observacions realitzades sobre les mesures, programes i accions d'atenció a la diversitat en un centre de secundària.

    Ànim i bon treball!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Santiago,

      Moltes gràcies pels teus comentaris i la teva ajuda, per a mi ha estat molt valuosa. Ara ja he lliurat la memòria, ara només em queda que la presentació i la defensa de la memòria. Ha estat un plaer fer les pràctiques en aquest centre, la llàstima és perdre'm el final de curs. L'estudi dels programes d'atenció a la diversitat dona per a molts més hores de pràctiques.

      Salutacions i fins aviat¡

      Mª Victòria

      Elimina