El meu PLA DE TREBALL consta de tres fases, que a continuació les presento:
FASE 1 : PRESA DE CONTACTE
DATA: Febrer – Març 2012 HORES: 15
|
Objectius:
Destinataris/àries:
Centre /Departament Orientació/Alumnat d’E. S.O./ Professorat centre/ Famílies
|
ACTIVITATS I CONTINGUTS
|
1. Entrevista amb algun membre de l’equip directiu del centre i presentació del meu pla de treball al centre durant el període de pràctiques.
2. Entrevista amb els membres del Departament d’Orientació.
3. Presentació als alumnes de l’aula de suport intensiu i altres programes.
4. Revisió de tota la informació referida als aspectes escolars del curs passat 2010-2011 i del trimestre anterior de dos alumnes que assisteixen a l’aula de Suport Intensiu ( expedients dels alumnes, entrevistes, informes trimestrals i informes finals, informes de l’aula de suport intensiu).
5. Mantenir entrevistes amb el professorat tutor dels dos alumnes i amb la professora de Pedagogia Terapèutica: es realitzarà una primera reunió amb els tutors dels alumnes i amb la professora de P.T. i si és possible amb la resta de professionals que l’atenen per a veure la seva integració a l’aula, pautes d’actuació amb els alumnes.
|
INSTRUMENTS I/O TÈCNIQUES
|
- Observacions a l’aula de suport intensiu
- Anotacions de diari de pràctiques
- Registres de la programació trimestral dels alumnes.
- Qüestionaris
- Proves de competència curricular
- Proves psicopedagògiques.
- Registre d’entrevistes i de seguiment, expedient acadèmic.
|
INDICADORS D’AVALUACIÓ
|
|
FASE 2 : SEGUIMENT
DATA: Març- Maig 2012 HORES: 35
|
Objectius:
Destinataris/àries:
Alumnat/ Professorat E S.O, F.P.centre/ Famílies
|
ACTIVITATS I CONTINGUTS
|
|
INSTRUMENTS I/O TÈCNIQUES
|
|
INDICADORS D’AVALUACIÓ
|
|
FASE 3 : VALORACIÓ FINAL
DATA: Abril- Juny 2012 HORES: 25
|
Objectius: Conèixer els procediments a seguir per a sol·licitar programes, selecció de l’alumnat, elaboració de documents. Revisar els aspectes que poden influir en el procés d’aprenentatge dels alumnes i formular propostes de millora
Destinataris/àries:
Alumnat d’E. S.O./F.P./ Professorat E. S.O./ FP del centre/Famílies
|
ACTIVITATS I CONTINGUTS
|
|
INSTRUMENTS I/O TÈCNIQUES
|
|
INDICADORS D’AVALUACIÓ
|
1. S’ha aconseguit fer una bona selecció de l’alumnat que s’incorporarà als programes per al proper curs.
2. Entrevistes amb el professorat, la implicació del professorat en els distints programes.
3. Qüestionari sobre la valoració personal, dubtes, propostes de millora
|
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada